خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملایر:

دفاع مقدس در راستای اعتلای اسلام و پیام عاشورا بود

همدان-فرمانده سپاه ملایر گفت: جنگ تحمیلی به این دلیل مقدس است که در راستای اعتلای اسلام و پیام عاشورا بود و رزمندگان حسینی‌وار ایستادند و عظمت آفرینی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر فارسی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مهم‌ترین دستاورد‌های دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نشان‌گر تاریخی است که همه جبهه کفر علی‌رغم اختلافات در یک صف علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند، اما ایران این هیمنه را شکست.

وی افزود: جنگ تحمیلی به این دلیل مقدس است که در راستای اعتلای اسلام و پیام عاشورا بود و رزمندگان حسینی‌وار ایستادند و عظمت آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در ملایر اظهار کرد: توجه به سیاست‌های کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، روزشمار هفته دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بانام حماسه‌سازان دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکرد‌های برنامه‌های این هفته است.

وی بابیان اینکه در ایام هفته دفاع مقدس امسال پیشکسوتان محور قرار داده شده‌اند، تصریح کرد: فضاسازی تبلیغاتی و محیطی در سطح شهر با استفاده از نماد‌های دفاع مقدس انجام‌شده است.

فارسی گفت: با توجه به دیدار پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با رهبر انقلاب یکی از رزمندگان به نمایندگی از پیشکسوتان ملایر در این دیدار حضور داشت.

وی افزود: دیدار با امام‌جمعه ملایر، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور راویان در مدارس و اداره‌ها در راستای تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس، نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مکان‌های مختلف، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری شیفت ایثار، برنامه‌های جهادی و یادواره‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به نام‌گذاری روز‌های مختلف هفته دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های این هفته در ملایر با برگزاری صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی در گروه مهندسی ۴۳امام علی (ع) ملایر آغاز می‌شود.

وی افزود: برگزاری رژه اقتدار خودرویی به هماره ادوات نظامی در سطح شهر ملایر، سامن و روستای حسین‌آباد ناظم، غبارروبی گلزار شهدا بهشت هاجر و کلینیک سیار دامپزشکی در دو روستای ملایر از مهم‌ترین برنامه‌های روز نخست هفته دفاع مقدس در ملایر است.

فارسی بیان کرد: برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور بسیجیان و رزمنده‌های دوران دفاع مقدس، حضور در نماز جمعه و سخنرانی یکی از پیشکسوتان ایثار و شهادت از برنامه‌های مهم دومین روز از ایام هفته دفاع مقدس در ملایر است

وی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی در روز دوم مهر و هم‌زمانی با هفته دفاع مقدس زنگ حماسه و مقاومت در هفت مدرسه مختلف شهرستان ملایر به صدا درمی‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه ملایربا اشاره به برگزاری عزاداری و حرکت دسته‌های عزای در روز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) بیان کرد: در ایان هفته دفاع مقدس چهار واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

وی افزود: برگزاری اردو‌های جهادی، ویزیت رایگان، مشاوره‌های خانواده و حقوقی و افتتاح ۱۰ کارگاه اشتغال‌زایی از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فارسی به برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله اشاره و تصریح کرد: در این هفته یادواره شهدای روستای ده شاکر، علی‌آباد دمق، بخش زند و مراسم آبروی محله در روستا‌های بلرتو، عشاق، کهکدان، آورزمان، جوکار و انوج برگزار می‌شود

وی اشاره به برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس ملایر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در این هفته برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس با حضور سه هزار و پانصد رزمنده در سالن الغدیر ملایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایرگفت: در ایام هفته دفاع مقدس ۲۵ برنامه شاخص در نقاط مختلف شهرستان ملایر برگزارشده و حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

دفاع مقدس در راستای اعتلای اسلام و پیام عاشورا بود

دفاع مقدس در راستای اعتلای اسلام و پیام عاشورا بود

دفاع مقدس در راستای اعتلای اسلام و پیام عاشورا بود

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار