خبرهای داغ:
سرلشکر باقری:

نیرو‌های مسلح و ملت ایران در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور مصمم ایستاده اند/ مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده‌ایم

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و ملت ایران در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور مصمم ایستاده اند، گفت مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

نیرو‌های مسلح و ملت ایران در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور مصمم ایستاده اند/ مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سرلشکر باقری امروز در جمع خبرنگاران در جریان برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح بمناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا در کشور، امکان برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در اولین روز دفاع مقدس فراهم شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: با زحمتی که عزیزان ما در ارتش سپاه و نیروی انتظامی کشیدند رژه خوب نیرو‌های مسلح برگزار شد.

سرلشکر باقری تصریج کرد: از بندرعباس هم اخبار واسله حاکی از برگزاری یک رژه خوب است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: پیام این رزمایش به دشمنان ما این است که نیرو‌های مسلح و ملت ایران کاملاً برای دفاع از تمامیت ارضی مرز‌های کشور و منافع ملت مصمم و آماده و پا به رکاب فرمانده کل قوا هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه رژه نیرو‌های مسلح برای دوستان هم پیام‌هایی دارد که بدانند جمهوری اسلامی ایران در جهت صلح و آرامش منطقه و مقابله با تروریست‌ها مسمم است بدانند اجازه به زورگویی‌های استکبار جهانی نخواهیم داد و در کنار دوستان منطقه خواهیم بود.

سرلشکر باقری تأکید کرد: امنیت منطقه مرهون تلاش‌های نیرو‌های مسلح و همپیمانان ما است نزدیکترین روابط را با بسیاری از دوستان و همسایگان داریم و در این رژه هم آن را به نمایش گذاشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار