فرمانده ناحیه بسیج ابرکوه:

150 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ابرکوه اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 150 برنامه با همکاری و مشارکت نیروهای مردمی ، بسیجیان ، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر بخش‌ها در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۰۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سرهنگ مهدی ابرقویی در آستانه هفته دفاع مقدس در نشستی خبری با خبرنگاران افزود: همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، جلسات بصیرتی و معرفتی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.
وی دیدار با خانواده شهیدان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، نواختن زنگ مهر و مقاومت، تجلیل از بسیجیان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
این مسئول ارشد نظامی ابرکوه تصریح کرد: به منظور به نمایش گذاشتن توان رزمی نیروهای مردمی ، بسیجیان آیین رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ابرکوه روز پنجشنبه 31 شهریور ماه از ساعت 8.30 از محل استادیوم ورزشی شهید پور اکبری برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با اشاره به ارزش های انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز اقتدار و عظمت انقلاب به ایثار وفدکاری شهدا و پیروی مردم از ولایت است.
ابرقویی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: اعتقاد راسخ آن عزیزان بود که در دوران دفاع مقدس ما را بردشمنان تا دندان مسلح پیروز کرد.
در دوران هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حضور بیش از پنج هزار رزمنده ابرکوهی در مناطق جنگی ۲8۵ شهید ، ۳۳ آزاده و ۶۷۰ جانباز سرافراز تقدیم انقلاب کرده است .
در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال شهرستان تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار