خبرهای داغ:

اجرای 95 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شاهین‌دژ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: ۹۵ برنامه در قالب ۳۲ عنوان در هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌دژ، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی 30 شهریور در نشست خبری، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس یک ذخیره بی نظیر فرهنگی است، که می‌تواند کشور را در برابر دسیسه‌ها و آفات دشمنان بیمه سازد.

یوسفی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در طول هفت روز با شعار اصلی«ما مقاوم هستیم»  دنبال خواهد شد، ۹۵ برنامه در قالب ۳۲ عنوان به مناسبت این هفته در شهرستان اجرا خواهد شد، که در روز چهارشنبه 30 شهریور با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مزار شهداء گمنام برگزار شد که این مراسم در سطح ملی به منظور تجلیل از یک میلیون پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت ترتیب یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ افزود: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدا، عطرافشانی گلزار‌ شهدا، حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا، تجلیل از سربازان نمونه، رزمایش کمک مومنانه، از سایر برنامه‌های اجرایی این ناحیه در هفته دفاع مقدس خواهد بود

ارسال نظرات