خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند:

بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه هفته د فاع مقدس در فراشبند برگزار خواهد شد

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۶۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در این هفته خبر داد و بیان داشت:در سال جاری با شعار محوری *ما قوی هستیم* برنامه های هفته دفاع مقدس را اجرا خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند دفاع مقدس را دانشگاه انسان سازی نامید که در دوران معاصر بی نظیر بوده است.
وی افزود: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی مقاومت ملت ایران است ،زیرا فرزندان امام خمینی (ره) با لبیک به ندای پیر و مراد جماران و شجاعت مثال زدنی خود که برق آن چشمان ابرقدرتهای جهان را در نوردید، عزت و عظمت وصف ناپذیری را برای امروز و فردای میهن اسلامیمان آفریدند که قلم از شرح آن عاجز است.

وی، تقدیم ۲۵۵ شهید در عرصه جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و وطن و همچنین ۲۵۰۰ رزمنده، ۱۸ آزاده و ۶۰۰ جانباز در عرصه های جنگ تحمیلی و دفاع از میهن اسلامی را نشان از حضور پر شور مردم قدرشناس شهرستان فراشبند در عرصه های دفاع از نظام و انقلاب دانست.

فروزان افزود: تقارن هفته دفاع مقدس در چهل و دومین سالروز بزرگداشت این هفته و دهه آخر صفر باعث درک بیشتر این هفته که برگرفته از مکتب عاشورایی دانست وبیان نمومد باید تلاش کنیم ضمن نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، مکتب عاشورا و ایثار و مقاومت را به نسل های بعد نیز منتقل کنیم.

سرهنگ فروزان ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده جهت این هفته از آحاد مردم جهت حضور در برنامه ها دعوت نمود.

فضاسازی سطح شهر،حوزه ها و پایگاه های مقاومت ، برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله، همایش اقتدار نیروهای مسلح ، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ،دیدار با رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، برپایی میز خدمت، همایش میقات الصالحین، همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس ، دیدار با علما و امام جمعه محترم شهرستان فراشبند ، توزیع بسته های لوازم التحریر ، نشست های بصیرتی و خاطره گویی ، اردوهای جهادی و درمان رایگان در مناطق محروم ، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و جشنواره سرود و همایش نکوداشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از شاخص ترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار