پرداخت بیش از 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی

زنجان_مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که تا تاریخ 8 مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

ولی اله زمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی

 

 وی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: ارزش ریالی خرید گندم تا تاریخ 29 شهریور سال جاری بیش از 24 هزار و 160 میلیارد ریال می‌باشد که 57 درصد از بهای کل خرید تضمینی استان زنجان پرداخت شده است.

 

 

وی اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران انجام شده است و کشاورزان استان زنجان هیچ نگرانی درباره به تعویق افتادن پرداخت بهای گندم نداشته باشند.

 

 

این مسئول در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 210 هزار و 91 تن گندم کشاورزانی که در سال زراعی 1401 برداشت کرده اند  خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم 115 هزار ریال به حساب کشاورزان واریز واریز شده است.

 

 

 زمانی با بیان اینکه هم اکنون 6 مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: خرید تضمینی گندم تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار