فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه:

الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است

زنجان_ فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه گفت:امروز الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است و می‌تواند ما را در اداره کشور کمک کند و اساس کار بسیج و سپاه، خدمت به مردم و رفع محرومیت و پیشرفت کشوراست.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

سرهنگ محمدحسین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس ظرفیت گسترده ای برای جذب جوانان دارد، افزود: دفاع مقدس اگر به درستی تبیین نشود، ارزش‌های آن توسط دشمنان تحریف و به نوع دیگری بیان خواهد شد.

الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است

 

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های دفاع مقدس افزود: تبیین ارزش های دفاع مقدس چراغ راهی برای نسل جوان کشور است تا با روحیه خودباوری در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

 

 

سلیمی در ادامه با اشاره به موضوع کیفی سازی برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت جهاد تبیین و نقش پایگاه های مقاومت بسیج محلات را ضروری دانست و اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس یکی از راهکارهای موثر برای صیانت از جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه در ادامه افزود: امروز الگوی دفاع مقدس و مدیریت جهادی نسخه شفابخش در مدیریت کشور است و می‌تواند ما را در اداره کشور کمک کند و اساس کار بسیج و سپاه، خدمت به مردم و رفع محرومیت و پیشرفت کشوراست.

 

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سلطانیه افزود:گلباران مزار شهدا،برگزاری یادواره شهدا ،تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معزز شهدا،برگزاری مسابقات فرهنگی وبرگزاری رزمایش کمک های مومنانه برای خانواده های  نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت از جمله برنامه های شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سلطانیه می باشد.

 

 

ارسال نظرات