فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

دیدار با خانواده شهدا یک ارزش است/ شهدا بر گردن همه ما حق دارند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که دیدار با خانواده شهدا یک ارزش است، افزود:خانواده شهدا به ما نیازی ندارند، اما ما نیاز داریم که به دیدار خانواده شهدا برویم چرا که بیوت شهدا با ارزش و پربرکت است.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

دیدار با خانواده شهدا یک ارزش است/ شهدا بر گردن همه ما حق دارند

خبرگزاری بسیج، سردار مسلمی درحاشیه دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای استان مازندران در قالب رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس رزمایش معنوی دیدار با خانواده معظم شهدا، لیاقت حضور می‌خواهد، گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب که نباید بگذاریم یاد و نام شهدا در جامعه کمرنگ شود، رزمایش معنوی دیدار با خانواده معظم شهدا طراحی شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که دیدار با خانواده شهدا یک ارزش است، افزود:خانواده شهدا به ما نیازی ندارند، اما ما نیاز داریم که به دیدار خانواده شهدا برویم چرا که بیوت شهدا با ارزش و پربرکت است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه شهدا بر گردن همه ما حق دارند، اضافه کرد:عزت و شرف و آزادگی نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهداست.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه  روحیه شهات طلبی در جامعه از برکت وجود شهداست، ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ تیم با بهره گیری از  همه  ارگان‌ها و نهاد‌ها سازماندهی شده تا در یک روز از خانواده ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام مازندران دیدار کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ،، مسئولین و فرماندهان ارشد استانی در قالب رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت از خانواده‌های معزز و معظم شهیدان فتح اللهی خانواده ۳ شهید گرانقدر دفاع مقدس؛ شهید مدافع امنیت و اقتدار مصطفی نوروزی؛ شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده؛ شهید صادق نقوی از نیرو‌های خدوم و مجاهد نیروی انتظامی؛ جانباز شهید خلبان سید محمد سید طالبی عضو شجاع نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی و شهیده مدافع سلامت فاطمه شفیعی نژاد دیدار و تجلیل به عمل آوردند.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار