شنای کودکان اسلام آباد سیمان تهران در َلش آب فاضلاب

در روزگاری که مردانش از لجن کره می گیرند؛ کودکانش در لجن شنا می کنند.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

شهرستان ری با دارا بودن 8000 سال قدمت و سه دوره پایتختی ایران، این روزها حال و روز خوبی ندارد و محرومیت از سر و کول آن بالا می رود.

در حالی که برای ساخت پل طبیعت در شمال تهران مزایده بین المللی برگزار می شود و میلیاردها تن آهن و هزینه برای ساخت این پل  فلزی فقط برای اتصال پارک طالقانی به پارک آب و آتش به کار برده می شود تا مکانی  برای تفریح باشد؛ پل غیر همسطح کمربندی دوم تهران در میدان غنی آباد به عنوان محور ترانزیت سالهاست نیمه کاره رها شده و تعریض و روشنایی این محور به تاریخ پیوسته  است.  

در حالی که کودکان حاشیه شهر و حتی مرکز شهرستان در جوی های روان آب های سطحی پُر از لجن که به زمین های کشاورزی سرازیر می شود شنا می کنند، طراحی و اجرای دیواره رمپ و لوپ بزرگراه شهید حقانی به بزرگراه مدرس هر چند ماه یک بار با هزینه های گزاف تغییر می کند.

  مدیران شهری بد نیست   یک بار همراه خبرنگاران سری به حاشیه شهر بزنند و از نزدیک با درد مردم بویژه جوانان و کودکان آشنا شوند و  بودجه شهر را برای کسانی هزینه کنند که نه زبانی برای بیان دردهایشان دارند و نه پولی برای رفتن به باشگاه و استخر و مراکز تفریحی و مجبورند در فاضلاب شنا کنند.

علی اشرف خانلری

ارسال نظرات
آخرین اخبار