خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین؛

مدیران دستگاه‌های دولتی موظف به تخصیص زمانی برای انجام فعالیت ورزشی توسط کارکنان هستند

کبیری عنوان کرد: بنا به مصوبات جلسات قبل و ابلاغ آن به ادارات استان، مدیران دستگاههای دولتی موظف به تخصیص زمانی برای انجام فعالیت ورزشی توسط کارکنان هستند و لازم است فعالیت های صورت گرفته در قالب گزارش عملکرد توسط نمایندگان ادارات به اداره ورزش و جوانان ارائه داده شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به ریاست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با حضور مدیران و نمایندگان ادارات استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

بررسی مصوبات جلسه قبل، تبیین دستورالعمل اجرای آیین نامه حمایت از ورزش جانبازان و معلولین، بررسی نحوه جذب یک درصد اعتبارات دستگاه‌ های اجرایی استان به ورزش و بررسی طرح پیشنهادی جهت حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران نخبه استان از دستورات جلسه امروز بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: بنا به مصوبات جلسات قبل و ابلاغ آن به ادارات استان، مدیران دستگاههای دولتی موظف به تخصیص زمانی برای انجام فعالیت ورزشی توسط کارکنان هستند و لازم است فعالیت های صورت گرفته در قالب گزارش عملکرد توسط نمایندگان ادارات به اداره ورزش و جوانان ارائه داده شود.

کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان قزوین اظهار کرد: یکی از ملاک های سنجش و ارزیابی مدیران در استان اجرای مصوبات ابلاغ شده می باشد و به همین سبب مدیران دستگاه های دولتی در راستای شادابی و پویایی و در نهایت افزایش بهره وری مجموعه نسبت به ترغیب کارکنان به اجرای فعالیت های ورزشی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به لزوم ایجاد و استقرار امکانات ورزشی برای معلولین و جانبازان اشاره نمود و افزود: استقرار تجهیزات و امکانات ورزشی برای معلولین و جانبازان باعث ایجاد انگیزه برای شروع و یا ادامه ورزش جامعه هدف و در نهایت فعالیت در تیم های ورزشی و قهرمانی نفرات خواهد شد، چراکه فرد معلول با مشاهده امکانات و فعالیت دیگر نفرات ترغیب به فعالیت در حوزه ورزش خواهد شد که این امر را می توان یکی از لازمه های ارتقا سطح شادابی جامعه دانست.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار