خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

نمایش محشر به خوبی به تبیین ارزش‌های دینی و اخلاقی می‌پردازد

طاهری گفت: در صحنه نمایش محشر شاهد خلاقیت و قالب هنری و پردازش خوبی هستیم و این نمایش به خوبی به تبیین واقعیت های دینی، مذهبی و اخلاقی می پردازد.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۰۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر در شیراز گفت: واقعا باید به دست اندرکاران نمایش پر شور و بزرگ محشر خدا قوت گفت و دست تمام آنها را بوسید.
وی افزود: تلاش و همکاری شهرداری شیراز با سازمان اوج موجب شده تا شیراز در این شب ها میزبان محشر شود و امروز تبیین واقعیت های دینی، مذهبی و اخلاقی و رفتاری در قالب زبان هنر از نیازهای مبرم جوانان ماست و بچه های ما امروز هنر را بهتر از کتاب ها درک می کنند.
طاهری با اشاره به اثربخشی هنر بیان کرد: در صحنه محشر شاهد خلاقیت و قالب هنری و پردازش خوبی هستیم و از نور، صدا، تصویر و دود و خاک و باد در این نمایش به سبک هنرمندانه ای استفاده شده است.
وی ادامه داد: محشر و معاد به معنی واقعی کلمه در این نمایش برای مردم به ویژه نسل جوان به شکل عینی به تصویر کشیده شده و این مفاهیم دینی با اجرای نمایش به باور بیینده می رسد و اینکه چیزی که دیده و لمس نشده با زبان هنر منتقل کرد قطعا به تخصص و مهارت نیاز دارد که در محشر به خوبی به انجام رسیده است.
طاهری اضافه کرد: جوانان ما تشنه چنین مباحثی هستند و محشر در تبیین ارزش ها اثربخشی مطلوبی دارد و امیدوارم شاهد انتقال مفاهیم دینی بیشتری به زبان هنر و سبک میدانی باشیم.
وی گفت: انجام چنین نمایش هایی با ایجاد شهرک های سینمایی می تواند رشد مطلوبی کند و باید به این مهم نیز توجه کرده و آن را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار