خبرهای داغ:

برپایی موکب فرهنگی کتابخانه عمومی شاهرود در مسیر پیاده‌روی اربعین

شاهرود_به همت کتابخانه عمومی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود، موکب فرهنگی این کتابخانه در مسیر پیاده‌روی اربعین شاهرود راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

موکب فرهنگی کتابخانه عمومی انقلاب اسلامی شاهرود در مسیر پیاده‌روی اربعینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید ابراهیم موسوی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود؛ از راه‌اندازی موکب فرهنگی کتابخانه عمومی انقلاب اسلامی در مسیر پیاده‌روی اربعین شاهرود خبر داد و بابیان اینکه تاکنون در پیاده‌روی اربعین تنها به غذای جسم توجه می‌شد، اظهار کرد: علاوه بر غذای جسم غذای روح نیز مؤثر است که این مهم امسال در کنار غذای جسم موردتوجه قرار می‌گیرد.
موسوی تصریح کرد: توجه به رویکرد‌های برجسته فرهنگی و معنوی در کنار سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها ازجمله محوریت کتابخانه‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین امری ضروری است.
او با تأکید بر اجرای ویژه‌برنامه‌هایی برای کودک و نوجوان در مسیر پیاده‌روی اربعین افزود: کودکان و نوجوانان بخش مهمی از زائران اربعین حسینی را تشکیل می‌دهند که در سال‌های قبل اغلب مورد غفلت واقع‌شده‌اند و به همین دلیل با راه‌اندازی موکب فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای برای این گروه سنی تدارک دیده‌ایم.
موسوی گفت: نقاشی و رنگ‌آمیزی روی کار برگ‌های آماده، دل نوشته‌های کوتاه به حضرت رقیه (س) و حضرت علی‌اصغر ع، ایستگاه قصه‌گویی واقعه کربلا، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع محرم و توزیع محصولات فرهنگی ازجمله برنامه‌های انجام‌شده در این موکب بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار