خبرهای داغ:

ضرورت انتقال ارزشهای معنوی به نسل جوان بر مبنای سبک زندگی اسلامی

ضرورت انتقال ارزشهای معنوی به نسل جوان بر مبنای سبک زندگی اسلامی
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان، گفت: با تاکید بر اینکه در حوزه سبک زندگی معنوی باید به مفاهیم و ارزش‌ها تاکید کرد و آن را به نسل جوان آموخت،
کد خبر: ۹۴۵۷۴۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج -مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان، گفت: با تاکید بر اینکه در حوزه سبک زندگی معنوی باید به مفاهیم و ارزش‌ها تاکید کرد و آن را به نسل جوان آموخت، گفت: شکل دادن به سبک زندگی جوانان یعنی اینکه بدون نگاه دستوری یا حتی نصیحت مدارانه با انتقال ارزشهای معنوی فرهنگ دینی را به نسل جوان منتقل کرد.
- از گیلان مهتاب رهنما در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت ایام اربعین حسینی(ره) اظهار کرد: کسی که دلداده آیین اسلام و مکتب اهل بیت است هر قدم، هر کلام و هر حرکت او باید بر پایه آموزه‌های اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه مبنای قرآنی «ولکم فی رسول الله اسوة حسنة» برای کسانی که به بندگی خداوند می‌اندیشند الگوی کاملی است، گفت: توجه به نمونه‌های عینی حضور حسینی در زندگی روزمره، باید مقدمه ای برای مطالعه و باز‌شناسی سبک زندگی اهل بیت(ع) باشد.
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه آشنایی با سبک زندگی سیدالشهدا (ع) و حضرت زینب(س) مقدمه‌ای است برای شکل بخشیدن به یک زندگی حسینی افزود: نخستین قدم برای گام گذاشتن در مسیر امام حسین (ع) عمل به دستورات ائمه معصومین و قدم گذاشتن در مسیر اهل بیت است.
رهنما با تاکید بر اینکه در حوزه سبک زندگی معنوی باید به مفاهیم و ارزش‌ها تاکید کرد و آن را به نسل جوان آموخت، گفت: شکل دادن به سبک زندگی جوانان یعنی اینکه بدون نگاه دستوری یا حتی نصیحت مدارانه با انتقال ارزشهای معنوی فرهنگ دینی را به نسل جوان منتقل کرد.
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سبک زندگی معنوی نیازمند رفتار عاملانه به دستورات دینی و انتقال عملی آن به جامعه است، افزود: سبک زندگی اسلامی باید در فضاهای آموزشی به ویژه در آموزش و پرورش به نسل جوان آموزش داده شود تا ارزش های دینی و ملی به نسل‌های بعدی منتقل شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار