برگزاری یادواره شهدا نقش بسیار زیادی در بصیرت‌افزایی دارد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اینکه فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی ترویج پیدا کند، وحشت‌زده هستند.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶

به گزارش بسیج از شاهین دژ، حجت‌الاسلام عباس گل‌محمدی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ در یادواره شهدای این شهرستان که در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش بسیار زیادی در بصیرت‌افزایی بین مردم و به‌ویژه نسل جوان جامعه دارد.

وی با بیان اینکه، امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم انها برای تداوم انقلاب اسلامی، عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است، ادامه داد: ازاین‌رو برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی دارد و زمینه آشنایی جوانان را با افکار شهدا و اهداف آنها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام گل‌محمدی یکی از دلایلی که دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضدارزش هستند را وحشتی دانست که از ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در دل دارند و گفت: این وحشت از فرهنگ عاشورای حسینی نشات گرفته است، پس ما موظف هستیم، با برگزاری یادواره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند جوانان ما را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان حفظ کند، نهادینه‌سازی ارزش‌ها و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، به‌ویژه‌اینکه نظام سلطه با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال صادر کردن فرهنگ منحط غرب به جامعه ما است.

ارسال نظرات