مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خبر داد:

مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور از تاریخ ۲۷ شهریورماه پذیرش و در دانشگاه‌های فرهنگیان مفتح و شهید بهشتی اسکان داده می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۷۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در این جلسه، گفت: با توجه به تقارن سه مناسبت پروژه مهر، ایام اربعین حسینی و پایان ماه صفر و هفته دفاع مقدس باید برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش و سپاه تلاش شود.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور از تاریخ ۲۷ شهریورماه پذیرش و در دانشگاه‌های فرهنگیان مفتح و شهید بهشتی اسکان داده می‌شوند.

همچنین حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی به عنوان نماینده معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش و احسان آگاه منافی معاون تربیت بدنی سازمان بسیج دانش‌آموزی نکات مدیریتی این رویداد فرهنگی ورزشی را تشریح کردند.

گفتنی است، نشست نماینده بسیج دانش‌آموزی از همکاری دولت با سپاه و دانش‌آموزان در جهت اعتلای فرهنگی و ورزشی به واسطه برگزاری این رویداد قدردانی کردند.

این دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ۲۷ شهریورماه تا یکم مهرماه در سالن فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار