استاندار مرکزی:

مشارکت مردم در بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوا ضرورت مهم است/رئیس جمهور نگاه ویژه ای به مسئله زیست محیطی دارد

مخلص الائمه با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در کاهش آلودگی هوا گفت: مسلما در بحث آلودگی هوا باید به اشکال مختلف مشارکت مردم اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر مسائل زیست محیطی و اهمیت آن در دولت سیزدهم گفت: در سفر ریاست جمهوری تمام تلاش استان بر این بود که ظرفیتی ایجاد شود تا مبنایی برای بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوا و اقدامات آینده باشد و خوشبختانه برکات زیادی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله محیط زیست یکی از مهمترین موضوعات در سفر ریاست جمهوری بود،افزود: در هیچ کدام از جلسات استان در زمان سفر ریاست جمهوری مسئله محیط زیست و آلودگی هوا فراموش نشد و این نشان از اهمیت این مسئله دارد.

مخلص الائمه با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در کاهش آلودگی هوا ادامه داد: مسلما در بحث آلودگی هوا باید به اشکال مختلف مشارکت مردم اتفاق بیفتد، حتی می توان گزارشی که مشاور در بحث بروزرسانی طرح جامع کاهش آلودگی هوا ارائه داده به عنوان اسناد پشتیبان اقدامات انجام شده منتشر شود و گزارش نهایی بازنگری این طرح به عنوان پیش نویس نیز مهرماه منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بحث فیلتراسیون هنوز به اجماع و نتیجه قطعی نرسیده ایم، گفت: تلاش بر این است که اگر تصمیم بر استفاده از مازوت باشد مازوتی مصرف شود که سولفور کمی داشته باشد و این نکته بسیار مورد توجه است.

استاندار مرکزی ادامه داد: برای اورهال نیروگاه حرارتی شازند باید دو واحد بعد از نیمه اول آذرماه از مدار خارج شود و تعمیرات اساسی به آن زمان موکول شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه زمانبندی اتمام پروژه آندسازی به سازمان صمت واگذار شده تا تایید شود و ذیل آن نیز مشکل آجر مورد نیاز پروژه آندسازی توسط وزارت صمت حل شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار