خبرهای داغ:

همایش تجلیل از بانوان ایثار و رزمنده شاهرودی برگزار می‌شود

شاهرود_ معاون فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: تجلیل از بانوان ایثارگر و تجلیل از پنج بانوی جانباز شاهرودی در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۲۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

همایش تجلیل از بانوان ایثار و رزمنده شاهرودی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی هفته دفاع مقدس در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی و اجرای آیین‌های ملی و مذهبی ضروری است، تصریح کرد: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مسوولان در جا‌هایی که تحت عنوان نهضت خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم است، باید ملموس باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: با عنایت خداوند متعال و تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری شرایط کشور به واسطه ارج نهادن و مهم دانستن رویداد‌های معنوی و ملی بسیار امن است.
جلالی با بیان اینکه نظام‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود یکسری تشکیلات و ساختار‌هایی را شکل می‌دهند، ابراز داشت: برای هر سازمان و نهادی در کشور وظایف و مأموریت‌هایی تعریف شده که گاهی در برخی آیین‌ها و نشست‌ها جای خالی آن‌ها دیده می‌شود باید به آنان تذکرداده شود تا خودشان پیش‌قدم و کارکنانشان نیز در ادامه برای خدمت صادقانه به مردم حضور پیدا کنند.
او در بخش دیگری از سخنان خود به چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژه خودرویی و نیرو‌های مسلح پیاده در روز ۳۱ شهریورماه ساعت ۹ صبح در شاهرود برگزار می‌شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود تبلیغات محیطی و مجازی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ضروری خواند و اظهار کرد: تجلیل از بانوان ایثارگر شامل همسر شهدا، همسر جانبازان ۷۰ درصد، همسر جانباز و آزاده، همسر و مادر شهید مدافع حرم، همسر شهید مدافع سلامت و همچنین تجلیل از پنج بانوی جانباز شاهرودی در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
جلالی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در عصر پنجشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶ با حضور مسوولان، نیرو‌های مسلح، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور شاهرود انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار