با حضور مسئول بسیج سازندگی ارومیه

مدرسه 5 کلاسه در روستای باغستان ارومیه کلنگ زنی شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از توصیه‌های جدی اولیای الهی در همه ادیان توحیدی به ویژه اسلام این است، که به زندگی اقشار بی‌بضاعت جامعه توجه ویژه شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۲۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

به گزارش بسیج از ارومیه، آیین کلنگ‌زنی مدارس مناطق محروم ارومیه که به صورت نمادین در روستای باغستان بخش نازلوی این شهرستان با حضور مسئول بسیج سازندگی ارومیه اسلام نام‌آور، بخشدار و امام‌جمعه ترتیب یافت، برگزار شد.

مدیر بسیج‌سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اسلام نام‌آور در این مراسم با بیان اینکه امروز یک واحد مدرسه پنج کلاسه با حضور مسئولان در نازلو کلنگ‌زنی شد، ادامه داد: این پروژه با همت یک خیر و با پشتیبانی سپاه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از خیرهای خوش‌نام منطقه با 8 میلیارد ریال آورده شخصی در این پروژه مشارکت می‌‌کند، که در صورت نیاز برای تزریق منابع مالی بیشتر نیز اعلام آمادگی کرده است.

نام‌آور ضمن ابراز خشنودی از استقبال اهالی منطقه برای احداث این مدرسه، خاطرنشان کرد: ساخت و ساز و عملیات عمرانی همه پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله این پروژه توسط جوانان مخلص و تلاشگر استان در قالب گروه‌های جهادی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار