خبرهای داغ:

عاشورا حاصل بی‌بصیرتی خواص بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: عاشورا حاصل بی‌بصیرتی خواص بود.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سلماس، اظهار کرد: سه مقطع مهم در تاریخ تحلیلی اسلام وجود دارد، که مقطع بعثت، غدیرخم و عاشورا این مراحل و مقاطع را شامل می‌شود.

وی مرحله بعثت را نقطه آغاز دین مبین اسلام در شبه‌جزیره عربستان عنوان کرد و با بیان اینکه، پیامبر اسلام (ص) با سختی‌های فراوان، این آیین آسمانی را در آن ایام پایه‌گذاری کردند، گفت: مرحله غدیر، دوره‌ای برای اثبات امامت، ولایت و استمرار اسلام محسوب می‌شود، همچنین عاشورا فرصت و مقطعی برای احیای مجدد دین به‌شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس عاشورای حسینی را حاصل بی‌بصیرتی خواص در غدیر عنوان کرد و گفت: اگر غدیر توسط خواص و صحابه خوب تبیین می‌شد و جهاد تبیین به‌معنای‌واقعی‌کلمه انجام می‌گرفت، هرگز عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

حجت‌الاسلام رضایی، اربعین را بزرگترین رویداد فرهنگی در سراسر جهان اسلام چه‌بسا در همه دنیا دانست و گفت: کربلا، مرکز ثقل جهان تشیع و دلدادگان حسینی محسوب می‌شود، چراکه به‌نو‌عی فرصتی برای نمایش وحدت به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه، محبت، عشق و دلدادگی مردم به امام حسین (ع) همه را در طول همه این سال‌ها راهی کربلا کرده است، ادامه داد: درحقیقت، اربعین بزرگترین مانور فرهنگی جهان اسلام است و دشمنان با انواع دسیسه درصدد هستند، که فروغ بزرگترین رویداد اعتقادی جهان اسلام و تشیع را خاموش کنند، ولی هرگز موفق نمی‌شوند.

ارسال نظرات