مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان خبرداد

حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان زنجانی در دوره یاوران ولایت

زنجان-مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مهارتی یاوران ولایت، گفت: این دوره با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در قم به‌صورت‌ دو دوره ۳ روزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۳۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

هادی توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مهارتی یاوران ولایت، اظهار کرد: این دوره با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در قم به‌صورت‌ دو دوره ۳ روزه برگزار شد.

حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان زنجانی در دوره یاوران ولایت

 

وی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش که بحث دانش‌آموز محوری در این سند مورد تأکید واقع‌شده است؛ چند سالی است که بسیج دانش‌آموزی مسئولیت بسیج دانش‌آموزی در مدارس متوسطه دوره دوم را به دانش آموزان واجد شرایط واگذار کرده است.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه این دانش آموزان در یک دوره آموزشی با عنوان یاوران ولایت آموزش می‌بینند که امسال این دوره با همکاری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان و اداره کل آموزش‌وپرورش برگزار شد، ادامه داد: این دوره به‌صورت مربی محور و کارگاهی هر آنچه را که یک دانش‌آموز فرمانده واحد در مدرسه لازم دارد تا بتواند فعالیت‌های تشکیلاتی، تربیتی، گرامیداشت ایام و برگزاری برنامه‌های مناسبتی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و... را برگزار کند آموزش داد.

 

وی با بیان اینکه این دوره به‌صورت جداگانه برای برادران و خواهران به‌صورت دو دوره سه‌روزه برگزار شد، افزود: در کنار آموزش‌های تشکیلاتی مباحث معرفتی در این دوره با حضور اساتید مطرح حوزه و دانشگاه به دانش‌آموزان ارائه شد.

 

توفیقی با اشاره به راهیابی تیم منتخب فوتسال بسیج دانش‌آموزی به مرحله کشوری، ابراز کرد: این مسابقات از ۲۷ شهریور تا یکم مهر ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار