خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان عنوان کرد

ماه محرم و صفر، فرصتی برای عمل به سیره حسنه اخلاقی ائمه معصومین(ع)

همدان-فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان گفت: ماه محرم و صفر، فرصت مناسبی برای عمل به سیره حسنه اخلاقی ائمه معصومین(ع) در کمک به نیازمندان است.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۱۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع طی ماه محرم و صفر در پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا (س) همدان خبر داد و اظهار کرد: ماه محرم و صفر، فرصت مناسبی برای عمل به سیره حسنه اخلاقی ائمه معصومین(ع) در کمک به نیازمندان است و باید از فرصت  برای دستگیری از نیازمندان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و خاندان ایشان همواره در کمک به نیازمندان پیشگام بودند، افزود: سیره و روش زندگی این بزرگان باید مورد توجه همگان باشد و ما باید در مراحل مختلف زندگی از آنها پیروی کنیم.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده گفت: به مناسبت این ایام برنامه‌های مختلفی با هدف جذب بییشتر جوانان و نوجوانان انجام گرفت که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مراسم عزاداری و روضه های خانگی، اهدای کمک هزینه به دانش‌آموزان نیازمند برای تهیه لباس  مدرسه، تهیه شیر خشک برای خانواده نیازمند، توزیع ۳ هزار‌غذای، تهیه نان و توزیع گوشت بین نیازمندان و تهیه کاردستی برای اهدا به بچه‌های عراقی در پیاده‌روی اربعین اشاره کرد.

وی از برگزاری نشست‌های بصیرتی معرفتی در ماه محرم و صفر درسطح پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا (س) خبر داد و افزود: محرم و صفر یک فرصت استثنایی برای تبلیغ است و باید بررسی کنیم چگونه می‌شود این خیمه را به خیمه امام زمان (عج) متصل کرد.

زهره‌وند بیان کرد: گاهی یک گفتار تاثیرش زیاد است، به خصوص که مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی بر مردم فشار آورده و از طرفی دشمن مدام در حال تبلیغ و نشانه رفتن اعتقادات مردم است.

وی تصریح کرد: نشست‌های بصیرتی معرفتی با موضوعات مختلفی از جمله سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع)، نهضت عاشورا، بحران آب و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار