خبرهای داغ:
دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان خبر داد

تمدید جشنواره هنری فانوس تا ۲۰ شهریور ماه در استان همدان

همدان-دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان از تمدید این جشنواره تا ۲۰ شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۶۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا ینگجه در جمع خبرنگاران از تمدید جشنواره هنری فانوس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال هنرمندان این جشنواره تا ۲۰ شهریور تمدید شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در موضوعات دفاع مقدس، مدافعان وطن و مدافع حرم برگزار خواهد شد‌، افزود: این جشنواره در ۲۲ رشته هنری و در ۵ بخش اصلی و یک بخش ویژه استانی با محوریت زندگی و سیره سرلشگر شهید حاج حسین همدانی برگزار می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان به تشریح بخش‌های جشنواره پرداخت و گفت: بخش‌های اصلی جشنواره شامل هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و متن نمایشنامه)، بخش موسیقی و سرود شامل (موسیقی باکلام، موسیقی بی‌کلام و سرود و هم‌خوانی)، بخش هنرهای تجسمی شامل (عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه سازی و خوشنویسی نستعلیق)، بخش رادیویی شامل (نمایش رادیویی و پادکست)، بخش تلویزیونی و سینمایی شامل (سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله تئاتر انیمیشن، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ) است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس همدان، میدان قائم (عج)، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم فراخوان جشنواره با شماره‌های ۳۸۳۸۱۰۱۰،۳۸۳۸۱۰۲۰ و ۰۹۱۸۴۴۲۸۲۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار