خبرهای داغ:

ثبت ۷ اختراع در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ثبت ۷ اختراع تدر این دانشگاه در یکسال گذشته خبر داد و گفت: پیگیر ایجاد دانشکده دندانپزشکی و فناوری‌های نوین هستیم
کد خبر: ۹۴۵۶۰۱۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

ثبت ۷ اختراع در دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی، با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی در بحران کرونا خوب عمل کردند، افزود: هم اکنون میزان بستری شرق استان زیر ۲۰ نفر و در بخش مراقبت‌های ویژه نیز زیر پنج نفر است و سیر نزولی داریم که از همکاران و مسئولین شهرستان تقدیر داریم.
او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دانشگاه خوش نامی در سطح کشور است، گفت: دو تحقیق کشوری کهورت چشم و سلامت کارمندان در حال انجام در این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر حضور در تمام مناطق شهری و روستایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران دانشگاه و ارائه خدمات بین بخشی در این راستا، ادامه داد: در حوزه درمان راه اندازی بخش قلب و بازتوانی قلب و ام آر آی انژیوگرافی داخلی و تکمیل بیمارستان میامی با بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات که در یک ماه آینده قابل افتتاح است را اجرا داریم.
شیبانی اضافه کرد: شش میلیارد تومان هزینه عمرانی در بیمارستان امام حسین (ع) داریم و ۲۰۰ میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص داریم که جز ۹۰ میلیارد تومان آن بقیه جذب شده است.
او با اشاره به ثبت ۷ اختراع در دانشگاه علوم پزشکی در یکسال گذشته که برخی رتبه جهانی را کسب کردند، افزود: پیگیر ایجاد دانشکده دندانپزشکی و فناوری‌های نوین هستیم و دو خوابگاه را فعال کردیم.
شیبانی با بیان اینکه علت مرگ و میر در جهان بیمار‌های قبلی و سرطان و تصادفات است، افزود: تلاش داریم مرکز قلب مجهز داشته باشیم و مرکز تروما را فعال کنیم که تا پایان سال محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار