مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد

برگزاری هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

زنجان - مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۹۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

عباسعلی سرداری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به نقش آفرینی رسانه ها و الزامات این نقش آفرینی برای امر قطعی و فوری جهاد تبیین اظهار داشت: برای اینکه رسانه ها بتوانند در هر عرصه ای به ویژه جهاد تبیین نقش آفرین باشند باید قوی و به‌روز و مدام در حال پیشرفت باشد.

برگزاری هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

 

وی با بیان اینکه رسانه می تواند به گسترش اخلاق، معنویت و توسعه ارزش های دینی و انقلابی در جامعه و تاثیرگذاری بر تمام مخاطبان با تولید محتوای طراز انقلاب اسلامی کمک کند،گفت: رسانه ها می توانند با جریان سازی و هدایت افکار عمومی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اجتماعی، اثرگذاری عمیقی داشته باشند.

 

مسئول بسیج رسانه استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، مقاله، تیتر، موشن گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و رادیو برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به محورهای جشنواره ابوذر استان زنجان، عنوان کرد: این جشنواره در 11  موضوع عمومی و دو موضوع استانی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، محیط و نشاط ‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و دو موضوع بومی کشاورزی به‌عنوان صنعت پایه و تولیدات بودمی استان (خام فروشی معادن) از محورهای این جشنواره است.

 

سرداری با بیان اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر قالب ۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند، افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید از تاریخ ۱ فرودین ۱۴۰۰ تا ۱ آبان ۱۴۰۱ در یکی از رسانه‌های استانی مانند نشریات، روزنامه‌ها، سایت های خبری و... منتشرشده باشد.

 

این مسئول ادامه داد:همچنین آثار ارسالی در دو مرحله داوری می شوند.

 

وی با بیان اینکه هر شرکت کنند باید فرم پیوستی این جشنواره را پر کند، ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید لینک اثر خود را ارسال کنند و درصورتی‌که لینک اثر ارسال نشود آثار برای داوری ارسال نمی‌شود.

 

سرداری در پایان به محل ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را به روبیکای بسیج رسانه به آدرس: b-rasane-zanjan و یا شماره واتساپ 09935789807 ارسال کنند. همین‌طور می‌توانند آثار خود را به شکل فیزیکی به محل دبیرخانه جشنواره به آدرس مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار