بهره‌برداری از پروژه تعریض و آسفالت راه ثمرین

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پروژه بهسازی، تعریض و آسفالت ۵/۲کیلومتر از سه‌راهی ثمرین به ثمرین با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۸۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

بهره‌برداری از پروژه تعریض و آسفالت راه ثمرین

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیدین هاشمی  در مراسم افتتاح پروژه بهسازی راه ثمرین با بیان این‌که این پروژه از اولویت‌ها و مطالبات اصلی مردم منطقه بود، اظهار کرد: پروژه بهسازی، تعریض و آسفالت ۵/۲کیلومتر از سه‌راهی ثمرین به ثمرین با ۱۳میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و برای اجرای این پروژه که عرض آن ۱۱ مترمربع است، ۴۳هزار مترمکعب عملیات روکش آسفالت و ۳۷هزار مترمکعب عملیات خاک‌ریزی و خاک‌برداری انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که ۳ دهنه آب‌رو در این پروژه احداث شده، افزود: خط‌کشی، ایمن‌سازی، نصب علائم افقی و عمودی این محور توسط راهداری شهرستان اردبیل از سال ۱۴۰۰ شروع شده بود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به انجام لکه‌گیری و روکش آسفالت یک کیلومتر از سه‌راهی ثمرین تا سه‌راهی کردقشلاقی، ادامه داد: کل محور ثمرین نیز به‌صورت دستی لکه‌گیری شده است.

سه‌راهی معصوم‌آباد تا سه‌راهی ثمرین تبدیل به راه فرعی می‌شود

هاشمی از تعریض و بهسازی سه‌راهی معصوم‌آباد تا سه‌راهی ثمرین به‌طول ۵ کیلومتر خبر داد و بیان کرد: این پروژه جهت تبدیل از راه روستایی به راه فرعی توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی تعریض یک دستگاه پل با دو دهانه ۶ متری و یک دستگاه آب‌رو جهت حذف پیچ خطرناک در راه روستایی کردقشلاقی را از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار راهداری شهرستان اردبیل عنوان کرد و گفت: این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰درصد در حال اجرا است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان این‌که بهسازی و آسفالت ۳ کیلومتر از مسیر اردبیل - گندیشمین و تسطیح و بهسازی ۴کیلومتر از راه روستایی خاکی امیرآباد توسط راهداری شهرستان اردبیل انجام شده، افزود: ۲۵ کیلومتر از راه‌های شنی ثمرین تسطیح شده است.

هاشمی تصریح کرد: تعویض و نصب علائم انتظامی و اخباری در مسیر اردبیل - گندیشمین به تعداد ۵۰ عدد و نصب گاردریل و ارتقای ایمنی در مسیر شیخ احمد - شندرشامی به‌طول یک کیلومتر، از دیگر اقدامات مهم راهداران در این مسیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار