فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

امسال ۲۰۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران به بهره برداری می‌سد

ساری-سردار مسلمی از اجرای ۳ هزار پروژه محرومیت زدایی در مازندران خبر داد و گفت: این پروژه‌ها سنواتی هستند و هر سال به آن اضافه می‌شوند، اما امسال ۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استانداری مازندران، فرمانداران و فرماندهان سپاه‌های شهرستانی، مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین بسیج سازندگی و سرگروه‌های جهادی استان در سالن اجتماعات ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اردو‌های جهادی فعال در مازندران، گفت: هم افزایی و همراهی بسیار خوبی در بین مدیران استان برقرار است؛ که به برکت این همدلی کار‌های قابل چشمگیری در مازندران انجام شد.

فرمانده سپاه کربلا بااعلام اینکه ۵ هزار گروه جهادی در سامانه بسیج سازندگی سپاله کربلا به طور رسمی ثبت هستند، افزود:این گروه‌های جهادی در تمامی زمینه‌های مختلف از جله عمرانی، فرهنگی، آموزشی و درمانی و ... فعال هستند.

سردار مسلمی در ادامه از اجرای ۳ هزار پروژه محرومیت زدایی در مازندران هم خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها سنواتی هستند و هر سال به آن اضافه می‌شوند، اما امسال ۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه عمده این پروژه در مناطق محروم و بالادست مازندران در حال اجرا ست، افزود: احداث خانه محروم و خانه عالم، راه روستایی، جاده بین مزارع، وهمچنین طرح‌های ورزشی،آموزشی و درمانی، فرهنگی از جمله این پروژه‌ها است.

به گفته سردار مسلمی آن دسته از پروژه‌هایی که دولت برعهده بسیج سازندگی گذاشته هم در دست اقدام است که ساخت زباله سوز از جمله آنهاست.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود به آبرسانی ۱۲۸ روستا هم در امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به چالش آبی در مازندران، ۱۹ مجتمع آبرسانی که شامل ۱۲۸ روستا می‌شود، امسال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای یپام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار