خبرهای داغ:

برگزاری دومین کلینیک کسب و کار در شهرک صنعتی شاهرود

شاهرود_معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی شاهرود با حمایت این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

برگزاری دومین کلینیک کسب و کار در شهرک صنعتی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی رحمانیان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی شاهرود با حمایت این شرکت خبر داد.
او اضافه کرد: برگزاری کلینیک سیار کسب و کار با هدف کمک به عارضه‌یابی و ارائه خدمات مشاوره به واحد‌های صنعتی در راستای رفع موانع صنایع برگزار شد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: با ایجاد ساز و کار‌های فراهم شده، شرایط برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و عارضه‌یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران باتجربه و متخصص در حوزه‌های حقوقی، عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت، تأمین مواد اولیه و آماده‌سازی بنگاه‌ها برای ورود به صنعت فراهم شده است.
رحمانیان تصریح کرد: ۳۰ مشاور مجرب در دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار استان سمنان در شهرک صنعتی شاهرود حضور داشتند و در این کلینیک سیار مشاوران حوزه صنعت از پنج واحد ریخته‌گری دقیق پارس، کامجد، رنگین پروفیل کویر، ماشین‌سازی رادکان، واحد صنعتی رزازان و واحد صنعتی حلوائی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید کردند.
شهرک صنعتی شاهرود ۵۲۳ هکتار مساحت دارد که ۲۵۴ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.
این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۴۰۷ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۶۰ هکتار در آن منعقد شد.
۱۳۶ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی شاهرود نیز با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال برای ۲ هزار و ۹۵۹ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار