تاکید رئیس دادگستری اردبیل به اجرای قانون حدنگاری اراضی ملی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر اجرای قانون حدنگاری اراضی و املاک ملی از سوی دستگاه‌های دولتی به منظور دیانت و مقابله با هر گونه سوءاستفاده از اموال ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۰۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

تاکید رئیس دادگستری اردبیل به اجرای قانون حدنگاری اراضی ملی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در بازدید از شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری پارس و مغان و استماع مشکلات و مسائل مربوطه اظهار داشت: مسئولیت کارگزاران دولتی در ثبت و سنددار کردن اموال مجموعه تحت مدیریت خود نسبت به مردم عادی دو چندان است و این کار باید در اولویت اقدام آنها باشد.

وی ادامه داد: اجرای قانون حدنگار می‌تواند مقابل بسیاری از سوءاستفاده‌ها را بگیرد و به نوعی پیشگیری از وقوع جرم تلقی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به تنش آبی در برخی نقاط استان اردبیل گفت: مسئولان مرتبط باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت مصرف بهینه آب، به خصوص در مصارف کشاورزی با اقدام جهادی مقابل برداشت غیرمجاز آب را گرفته و مانع تخریب محصولات کشاورزی و تولیدات استراتژیک در استان شوند.

کثیرلو ادامه داد: شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری پارس و مغان از قطب‌های تولید محصولات زراعی، باغی و لبنی کشور در استان اردبیل محسوب می‌شوند و زمینه سرمایه‌گذاری و ایجاد طرح‌های متنوع کارآفرینی در آنها بسیار است.

ارسال نظرات