سردار ذوالقدر:

طرح "شهید امانی" اقدامی در قالب نظارت بر بازار / "بسیج اصناف شهرستان پیشوا" در اجرای طرح "شهید امانی" موفق بود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، عملکرد "بسیج اصناف شهرستان پیشوا" را در اجرای طرح "شهید امانی" در قالب نظارت بر بازار در سال ۱۴۰۰ موفق دانست.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۹۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، بنابر اجرای موفق نظارت بر بازار ( طرح شهید امانی) در سال ١۴۰۰ با اهدای لوح از طرف ، از حوزه بسیج اصناف سپاه شهرستان پیشوا تقدیر و قدردانی کرد.

طرح

سردار ذوالقدر در این پیام نخست به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در توصیف جایگاه بسیج تأکید کرد: فرمانده معظم کل قوا فرمودند:«بسیج در واقع آن پوشش است آن قالبی است که بهترین جوانان این کشور برای رسیدن به آرمان های بلند این ملت بزرگ می توانند در زیر این پوشش گرد هم بیایند و جمع شوند. بسیج پیر، جوان، زن و مرد و این قشر و آن قشر را نمی شناسد و هر کدام از ما آن روزی که به معنای حقیقی کلمه بتوانیم خود را بسیجی بدانیم باید افتخار کنیم و افتخار می کنیم.»

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، عملکرد "بسیج اصناف شهرستان پیشوا" را در اجرای طرح "شهید امانی" در قالب نظارت بر بازار در سال ۱۴۰۰  موفق دانست و اظهار داشت: امید است تحت عنایت حضرت حق و الطاف خاصه حضرت ولیعصر (عج) و با عمل به رهنمودهای گرانمایه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پرشور تر از همیشه در راه خدمت به ایران اسلامی معین و منصور باشید.

گفتنی است، در استان تهران ۷۰ هزار بازدید و گشت صورت گرفته که سهم شهرستان پیشوا بیش از ۲۲ هزار بازدید تقریبا ۳۰ درصد کل استان تهران بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار