حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای:

استان یزد دارالعباده، است/ نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد.

رئیس دستگاه قضا گفت: استان یزد که به دارالعباده معروف است و مردمانی متدین و سختکوش دارد و از ظرفیت‌های مطلوبی بهره‌مند است، نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۸۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

استان یزد دارالعباده، است/ نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه عدلیه  در دوازدهین سفر استانی خود وارد استان یزد شد و مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به یزد با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر، به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشت.

رئیس دستگاه قضا، اظهار کرد: در جریان سفر به استان یزد که دارای مردمانی انقلابی، متدین و شهید پرور است، ضمن رسیدگی به مجموعه قضایی استان، با اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف آن، در راستای احصاء و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آنها اقدام خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه، تصریح کرد: هر استانی با توجه به شاخصه‌ها و مؤلفه‌هایی که از آنها برخوردار است، دارای مسائل و مشکلات مخصوص به خود است، که تلاش خواهیم کرد در جریان سفر به یزد، آن بخش از مسائل استان را که مستقیماً به دستگاه قضایی مرتبط است، احصاء و رفع کنیم و سایر مسائل را نیز غیرمستقیم با کمک مسئولان بخش‌های مختلف و مردم حل و رفع کنیم.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: استان یزد که به دارالعباده معروف است و مردمانی متدین و سختکوش دارد و از ظرفیت‌های مطلوبی بهره‌مند است، نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد، لذا همه دستگاه‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف باید با همکاری و مساعدت یکدیگر در راستای رفع این مسائل و مشکلات اهتمام داشته باشند.


گفتنی است، در این سفر یک روزه ۲۰مقام ارشد قضایی، حجت الاسلام اژه‌ای را همراهی می‌کنند و هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان یزد و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.

دیدار با اقشار مختلف مردمی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان یزد، دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به یزد رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان کویری خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردمان شریف یزد از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آن‌ها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

استان یزد دارای حدود ۱ میلیون و ۲۰۰هزار نفر جمعیت است و به عنوان چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی کشورشناخته می‌شود.

ارسال نظرات