خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

پروژه آبرسانی به همدان با روحیه‌ جهادی سبزپوشان ولایت به زودی تکمیل می‌شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بااشاره به فعالیت سپاه در عرصه آبرسانی به مردم همدان گفت: با روحیه‌ای که رهروان و سبزپوشان ولایت در قرارگاه خاتم دارند به زودی این پروژه تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در بازدید از روند اجرای پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان با اشاره به اقدامات ارزنده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در ساخت این پروژه اظهار کرد: فلسفله تاسیس سپاه پاسداران خدمت به کشور و مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: در اجرای این پروژه جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  همانند دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف به منظور خدمت به مردم عنوان کرد: سپاه پاسداران در هر عرصه و شرایطی که کشور و مردم نیاز به خدمت داشته باشند با روحیه ایثار و جهاد وارد می‌شود و این را وظیفه خود می‌داند.

وی به فعالیت سپاه در عرصه آبرسانی به مردم همدان اشاره و بیان کرد: امروز که مشکل بحران آب برای مردم همدان ایجاد شده جهادگران قرارگاه خاتم در صحنه حاضر شدند و با روحیه جهادی به صورت شبانه روزی با تمام قوت و قدرت مشغول انجام پروژه هستند.

نجاری تصریح کرد: امیدواریم با روحیه‌ای که رهروان ولایت و سبزپوشان ولایت در قرارگاه خاتم دارند به زودی این پروژه تکمیل و آب مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: بسیاری از این کارگران و زحمت‌کشان نزدیک به دو ماه به صورت شبانه‌روزی و جهادگونه کار کرده‌اند و در کنار خانواده خود حاضر نشدند و با جان و دل فعالیت می‌کنند که این روحیه برگرفته از روحیه خدمت‌رسانی به مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان یادآور شد: مردم همدان این خدمتی که سبزپوشان سپاه در راه خدمت به آنها انجام می‌دهند، فراموش نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار