مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

حق مردم ایلام در زمان جنگ تحمیلی مغفول مانده است/ امنیت و آرامش ما مرهون از خودگذشتکی و ایثار شهداست

اسدی با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش ما مرهون از خودگذشتکی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: اگر شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان نبودند، امنیت امروز کشور وجود نداشت.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۳۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، شامگاه سه شنبه(۸ شهریور) در یادواره شهدای کارمند استان ایلام، اظهار کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت و مرهون خون شهدای عزیزی است که از همه هستی خود برای دفاع از کیان، نظام اسلامی و ارزش ها و آرمان های انقلاب گذشتند.

«جمال اسدی» با بیان اینکه  استان ایلام در سال ۵۹  حدود ۲۷۰ هزار نفر جمعیت داشت و با این وجود این استان سه هزار شهید را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، مردم استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس جانانه در برابر  تهاجم رژیم بعثی ایستادگی و مقاومت کردند و در این راه شهید، جانبار و آزاده و ایثارگر تقدیم کردند.

وی با تاکید بر اینکه سه درصد شهدای کشور  مربوط به استان ایلام است، افزود:  استان ایلام دارای ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر جانباز  است، استانی که در نوک پیکان دفاع از خاک و سرزمین کشور قرار داشت و مردم ایلام ماندند و دفاع کرد، در جنگ تحمیلی نه تنها مردم ایلام مهاجرت نکردند، بلکه  از استان های دیگر کشور که جنگ زده بوده به این استان مهاجرت کرده و ایلام مهاجر پذیر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه  حق مردم ایلام در زمان جنگ تحمیلی مغفول مانده است، گفت: تا بحث خانواده شهدا و ایثارگران مطرح می شود، حجمی از تبلیغات منفی مثل سهمیه کنکور، سهم اشتغال شکل می گیرد.

اسدی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروز نیز با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری پای انقلاب ایستاده اند و همچنان در راه حفظ نظام جانفشانی می کنند و به برکت خون پاک شهیدان والامقام، همه فتنه ها و دسیسه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه خانواده های شهدا به حق خود نرسیده اند،کارهایی که باید برای خانواده های شهدا انجام شود، در همه زمینه ها کوتاهی شده است، ابراز کرد: ۱۵ درصد جمعیت استان ایلام، ایثارگران هستند اما باید گفت که مردم ایلام در زمان دفاع مقدس ایثارگر هستند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش ما مرهون از خودگذشتکی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان نبودند، امنیت امروز کشور وجود نداشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار