خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انتقال واقعیت های تاریخی به نسل آینده، رسالت ذاتی قلم به دستان است

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: انتقال واقعیت های تاریخی به نسل های آینده از وظایف ذاتی دست اندرکاران و قلم به دستان است تا مسیر درستی را برای آینده کشور ترسیم کنند.  
کد خبر: ۹۴۵۴۴۶۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

قزوین_ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به همایش بررسی ابعاد تروریست و آمریکا بیان کرد: این همایش با هدف معرفی چهره واقعی دولتمردان آمریکا و غرب که بیشترین جنایت ها و ترور را در حق ملت ایران انجام دادند برگزار می شود و بسیاری از حقوقدانان به ابعاد حقوقی و کیفری این موضوع خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: آمریکا و غرب با حمایت از  تروریست، بیش از ۱۷ هزار نفر از شهروندان بی گناه ایرانی را به خاک و خون کشیدند و ترور دولتمردان انقلاب مانند شهید رجایی و باهنر از دیگر جنایات تروریستی آمریکاست که در همایش بررسی ابعاد تروریستی به آن پرداخته خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی تاکید کرد: ملت ایران و دولتمردان آن بزرگترین قربانیان تروریست در جهان هستند که در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب ایستادگی کردند تا سلطه ابرقدرت ها را در هم شکنند. انتقال واقعیت های تاریخی به نسل های آینده از وظایف ذاتی دست اندرکاران و قلم به دستان است تا مسیر درستی را برای آینده کشور ترسیم کنند.

سرهنگ طاهر خانی در پایان گفت: ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط امریکا و اعلام رسمی در مقابل دیدگان جهانیان نمونه بارز وقاحت در اقدام شرم اور دولت جنایتکار امریکاست که ندای حقوق بشر و مبارزه با تروریست سر می دهد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها