خبرهای داغ:
در پیام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پی هتک حرمت به آمرین به معروف و خانواده شهدا آمده است:

درخواست رسیدگی فوری و اعمال اشد مجازات را برای بانیان این حرکت بی شرمانه

در پیام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پی هتک حرمت به آمرین به معروف آمده است: از مسئولین محترم قضایی استان درخواست رسیدگی فوری و اعمال اشد مجازات را برای بانیان این حرکت بی شرمانه داریم.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۶۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پی هتک حرمت به آمرین به معروف و خانواده شهدا پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

متاسفانه با خبر شدیم دو نفر از اراذل و اوباش و فریب خوردگان در اقدامی هتاکانه و بی شرمانه به همسر و دختر محترم شهید والامقام حاج منصور خادم صادق در پاساژ مصطفوی شیراز جسارت و انان را مورد آزار و اذیت، توهین، ضرب و جرح قرار داده اند که با نهایت تاسف مورد تشویق جمعی از کسبه و مسئولین این پاساژ قرار گرفته اند. لذا با عنایت به خط دهی دشمنان انقلاب اسلامی به این فریب خوردگان برای مواجه با نیروهای انقلابی و حزب الهی به ویژه زنان عفیف و با حجاب شهر، از مسئولین محترم قضایی استان درخواست رسیدگی فوری و اعمال اشد مجازات را برای بانیان این حرکت بی شرمانه و متجاهرانه را داشته و اجرای حدود الهی در مکان رخداد را درخواست داریم و همچنین از نیروی انتظامی و سایر نهاد های امنیتی استان درخواست رسیدگی فوری به این موضوع و شناسایی مسببان، مروجین و مشوقین این اقدام کستاخانه در اسرع وقت را داریم.
انتظار می رود مسئولین دلسوز استان اعم از روحانیت انقلابی و در صحنه و مسئولین اجرایی استان موضوع برخورد جدی با هجمه کنندگان به ارزش های الهی را در دستور قرار داده و بدون اغماض نسبت به اجرای حدود الهی در سومین حرم اهل بیت (ع) اقدام و اجازه ندهند که هنجار شکنان اقدام به پرده دری بیشتر نسبت به نیروهای انقلاب به ویژه به زنان پاکدامن و با حجاب نمایند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار