خبرهای داغ:

پیام مدیرکل بنیاد فارس در محکومیت هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق در شیراز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن حمایت از اقدام ارزشمند همسر و فرزند شهید منصور خادم صادق در زمینه احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خواستار برخورد جدی با متخلفین و هتاکان به آن بزرگواران شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۶۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در محکومیت هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق در شیراز پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
ای کسانی که دنیا را گرفته و رها نمی کنید و دنیا چشم شما را کور، گوشتان را کر و قلبتان را مرده کرده است، این دنیا وسیله است منزل پیش راه است، دل به این دنیا نبندید و تقوا را پیشه کنید شاید به فلاح و رستگاری برسید. در زندگی هدفدار باشید تا جاودان بمانید. چشمه آب شیرینی باشید تا به دریا برسید و جاودان گردید. کسانی  که هدفشان در جهت منفی شکل می گیرد همچون چشمه ای هستند که به شوره زار می ریزند.
«بخشی از وصیتنامه سردار شهید منصور خادم صادق»

حجاب یک تکلیف الهی و شرعی است و از آن جا که هر جامعه‌ای برای برقراری نظم، آرامش و تعالی، هنجارهایی منطبق با ارزش‌های آن جامعه را تدوین می کند لذا رعایت آن هنجارها الزامی است و نقض آن موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و اجتماعی می شود. در جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک حکومت اسلامی، رعایت حجاب علاوه بر یک واجب شرعی به عنوان یک هنجار اجتماعی و یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی معرفی شده و رعایت آن طبق قانون در جامعه الزامی است.
امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپاداشتن فرایض اسلامی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) نیز در این زمینه می فرمایند: امر به معروف و نهی از منکر واجب حتمی همه است و باید در جامعه ی ما احیا شود و هر فردی از آحاد مردم، خود را در گسترش نیکی و صلاح و برچیده شدن زشتی و گمراهی و فساد، مسئول احساس کند.
از آن جا که رعایت حجاب موجب تأمین امنیت اجتماعی، حفظ کرامت و عزتمندی بانوان جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و در وصایای شهدا نیز به کرّات بر حفظ حجاب بانوان سفارش و تاکید شده است لذا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان ولی نعمتان نظام مقدس اسلامی و وارثان خون شهدا همواره در زمینه احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیشرو و پیشگام می باشند. چون بی شک امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدایی است که با ایمان و اعتقادی راسخ در مسیر حفظ و پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی خون خویش را نثار کردند و یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان هیچ‌گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به نمایندگی از جامعه بزرگ ایثارگری استان ضمن حمایت از اقدام ارزشمند همسر و فرزند معظم سردار شهید منصور خادم صادق در زمینه تذکر لسانی و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اقدام نابخشودنی و مستحق مجازات خاطیان و هتاکان به آن دو بزرگوار را شدیداً محکوم نموده و به عنوان متولی امور مربوط به شهدا و ایثارگران از دستگاه قضایی، رسیدگی هرچه سریع تر به این پرونده و برخورد قانونی با متخلفین را خواستار می باشد.

 

ابراهیم بیانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار