خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت تولیدی مخازن گاز صنعتی و طبی و CNG آسیاناما؛

۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG طی سه سال به کشور نیجریه صادر می شود

خوشبین فر عنوان کرد: قرارداد صادرات ۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به کشور نیجریه منعقد شد و تا مدت سه سال این مخازن به نیجریه صادر می شود.  
کد خبر: ۹۴۵۳۹۴۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حسام خوشبین فر مدیرعامل واحد تولیدی آسیاناما روز یکشنبه در حاشیه بازدید تیمیپره سیلوا، وزیر نفت نیجریه از این شرکت در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی تفاهم‌نامه همکاری وزارت نفت ایران و نیجریه در زمینه‌های مختلف حوزه انرژی از جمله صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور آفریقایی، گازسوز کردن خودروهای بنزینی با استفاده از توانمندی شرکت‌های ایرانی، استفاده از توانمندی طرف نیجریه‌ای در زمینه فناوری تولید ال‌ان‌جی (گاز طبیعی مایع شده) و توسعه میدان‌های نفت و گاز نیجریه از سوی شرکت‌های ایرانی امضا شد.

وی گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده، تا سه سال انتقال محصول این واحد تولیدی به کشور نیجریه خواهیم داشت و پس از سه سال انتقال دانش و مهندسی را به این کشور خواهیم داشت و سعی می شود از ظرفیت های استان در این قرارداد استفاده نماییم.

خوشبین فر اظهار کرد: واحد تولیدی آسیاناما بزرگترین تولیدکننده مخازن گازی خاورمیانه است و خط حرفه ای است که بخشی از تکنولوژی کره و آلمان را داراست.

مدیرعامل شرکت آسیاناما اظهار کرد: این خط یک خط خاص است که در چند سالی که از شروع کار می گذرد اما تولید مخازن تولید زیادی داریم و سالانه ظرفیت تولید۲۹۰ هزار مخزن را خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این واحد تولیدی تصریح کرد: ۲۵۴ نفر ظرفیت اشتغال این واحد است و قطعا این قرارداد اگر به نتیجه برسد این واحد توسعه خواهد یافت.

خوشبین فر اضافه کرد: ظرفیت اسمی ما ۲۰۰ هزار مخرن است اما این میزان در صورت حمایت افزایش خواهد یافت و تامین مواد اولیه از طریق شرکت فولاد اکسین ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت آسیاناما اظهار کرد: خوشبختانه قرارداد صادرات ۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به کشور نیجریه منعقد شد و تا مدت سه سال این مخازن به نیجریه صادر می شود.

وی در پایان گفت: این واحد تولیدی در حال حاضر بزرگترین واحد تولید در زمینه مخازن گازی در کشور هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار