خبرهای داغ:
رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه؛  

سرقت های مکرر کابل های برق چاه‌های آب شرب، باعث خلل در تامین آب شرب شهر شده است

رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه گفت: سرقت های مکرر کابل های برق چاه های آب شرب باعث برهم خوردن نظم و برنامه در تولید و تامین آب در مخزن شهر شده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۶۳
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

قروین_مجید برخورداری رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: روند ترمیم این کابل های سرقت شده، فرآیندی زمان بر بوده که در همین زمان قابل توجه و به جهت خاموش شدن چاه، مقدار آب قابل استحصال از آن چاه از دست رفته و در مجموع، میزان ذخایر آب شرب در مخزن شهر اقبالیه کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به زیان های مادی تعمیرات مجدد چاه و احتمال بروز خسارت های فرآتر از سرقت کابل به چاه گفت: از نظر نظم الکتریکی و نیز کارکرد الکتروپمپ یک برنامه متداول در حال اجرا است که سرقت کابل می‌تواند باعث اختلال در چاه و یا گاها سوختگی الکتروپمپ آن شود که در نتیجه هزینه تعمیر آن بسیار بالا بوده و زمان بسیار زیادی برای استحصال آب، از دست می رود.

برخورداری در خصوص اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از روند سرقت کابل های برق گفت: خوشبختانه همکاری خوبی با کلانتری ۲۰ اقبالیه در این خصوص وجود دارد و ان شاءالله سارقین با تلاش ماموران زحمتکش انتظامی شناسایی و بدست قانون و عدالت سپرده می شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه در اضافه کرد: از همه مردم شریف می‌خواهیم با توجه به مشکلاتی که باعث تولید و گاها توزیع آب در شهر اقبالیه به سبب همین سرقت کابل های برق چاهها می شود، هر گونه گزارش و شناسایی از سارقین یا خریداران مرتبط با این موضوع را کاملا محرمانه به پلیس ۱۱۰، واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان یا شماره ۱۲۲ و یا به حراست شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ارائه دهند.

وی در پایان به سارقین و خریداران کابل های برق چاه‌های آب شرب هشدار داد که با پیگیری های انجام شده به زودی شناسایی و تحویل مقامات انتظامی و قضایی خواهند شد و شرکت آب و فاضلاب استان هرگز از حقوق قانونی خود کوتاه نخواهد آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار