خبرهای داغ:
با حضور مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس؛

یادواره شهدای شهرداری شیراز برگزار شد

یادواره شهدای شهرداری شیراز با حضور مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۳۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، همزمان با ایام محرم و صفر، يادواره شهدای شهرداری شیراز با حضور محمدرضا هاجری، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهرداری شیراز، جمعی از مدیران شهرداری و اعضای بسیج شهرداری و خانواده شهدای شهرداری شیراز به همت حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در مرکز همایش‌های شهر برگزار شد.

آرش فرج‌زاده، قائم‌مقام شهرداری شیراز و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در این مراسم با اظهار خرسندی از برگزاری يادواره شهدا اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که یادواره‌های شهدای محله در هر منطقه با همراهی مناطق شهرداری و نواحی سپاه شیراز برگزار شود و در این راستا اولین يادواره شهدا توسط حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری شیراز به‌ عنوان یکی از بزرگترین ارگان‌ها و دستگاه‌های عمومی و غیردولتی و دستگاه وسیع اجتماعی با تأثیرگذاری بر زندگی مردم از صفر تا صد و از حیات تا ممات، می‌تواند فرهنگ‌ساز و جریان‌ساز در حوزه فرهنگ و به ویژه فرهنگ و شهادت باشد.

فرج‌زاده، شهدای شهرداری را چشم و چراغی برای این مجموعه بزرگ دانست و اظهار امیدواری کرد: برگزاری این‌گونه یادواره‌ها به نوعی بیعت مجدد با شهدا زیر سایه صاحب‌الزمان(عج) و رهبری نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز تصریح کرد: وجود شهدا و خونی که در راه اسلام و انقلاب اسلامی دادند، باعث تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی شده است و امروز به دلیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأثیرگذاری ایران اسلامی در دنیا رخ‌نما شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار