خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

خانواده‌های شهدا سرمايه‌های ارزشمند و معنوی ايران اسلامی هستند

همدان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: شهدا پرچمداران مخلص دفاع از ارزش‌ها هستند و خانواده‌های معظم شهدا سرمايه‌های ارزشمند، روحيه بخش و معنوی ايران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید صفدریان در دیدار با خانواده‌های شهیدان عزیزاله و عین اله باشنا، ابراهیم خدری و آزادگان سرافراز احمد افراسیابی و مراد حسین بیات در شهرستان نهاوند با ابلاغ سلام دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کل کشور به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: ایثارگران نقش اساسی در انقلاب اسلامی و بعد از آن در دفاع مقدس داشتند و لازم است نام این عزیزان همیشه در تاریخ زنده و جاودان باشد.

وی با قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب ایجاد انگیزه و بالا رفتن روحیه معنوی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت جهت خدمت بی‌منت برای شهروندان می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خاطرنشان كرد: شهدا پرچمداران مخلص دفاع از ارزش‌ها هستند و خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند، روحیه بخش و معنوی ایران اسلامی هستند.

وی با قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد: مادران و خانواده‌های شهدا اگر چه خود در خاکریِزهای دفاع از کیان اسلام و خاک وطن در برابر یزیدیان زمان حضور نداشتند اما خطوط مقدم پر از رزمندگانی بود که در دامن این شیر زنان پرورش یافته بودند و پاسخ دهنده «هل من ناصر ینصرنی» نائب بر حق امام زمانشان شدند.

صفدریان اظهار داشت: آنچه از عزت و سربلندی نصیب کشور شده به لطف نثار خون شهدا، ایثارگران و رزمندگان و جانبازان است و همه وظیفه داریم قدردان آنها در همه ایام باشیم.

خانواده‌های شهدا سرمايه‌های ارزشمند و معنوی ايران اسلامی هستند

خانواده‌های شهدا سرمايه‌های ارزشمند و معنوی ايران اسلامی هستند

خانواده‌های شهدا سرمايه‌های ارزشمند و معنوی ايران اسلامی هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار