مسئول دارالقرآن سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:

چهل ویکمین دوره مقدماتی مسابقات قرآن کریم پاسداران سپاه زنجان برگزار می شود

زنجان _ مسئول دارالقرآن سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران در این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۱۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

میلاد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اظهار داشت:مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در دو بخش برادران پایور و وظیفه و خواهران شاغل امسال برگزار می شود.

چهل ویکمین دوره مقدماتی مسابقات قرآن کریم پاسداران سپاه زنجان برگزار می شود

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله در سپاه استان برگزار می شود، عنوان کرد:امسال بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران برگزار می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد:متسابقان این دوره از مسابقات در رشته های حفظ شامل حفظ کل،20 ،15، 10، 5 و 3 جز(ویژه خواهران)،قرائت(رشته ترتیل، تحقیق و اذان) و مفاهیم در دو سطح با یکدیگر به رقابت می پردازند..

 

 

عباسی با بیان اینکه دوره مقدماتی مسابقات قرآنی پاسداران سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اوایل مهر ماه سال جاری در این نهاد برگزار می گردد،افزود:مرحله نیمه نهایی مسابقات اواخر پاییز برگزار و شرکت کنندگانی که امتیاز بیشتری کسب کنند به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

 

 

اين مسئول هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را نشر، ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد:همانطور که در قرآن کریم آمده است چه خیرات و ثوابی بالاتر از آن که بتوان مفاهمیم ومعارف قرانی را در جامعه بسط وگسترش داده و به آموزه های این کتاب اسمانی عمل کرد.

 

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان یادآور شد:علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حداکثر تا 3 شهریور ماه سال جاری به بخش روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات