خبرهای داغ:

دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان در پیامی فرارسیدن اول شهریور ماه مصادف با روز پزشک را به تمامی پزشکان خدوم و ایثارگر استان همدان به ویژه بانوان پزشک تبریک گفت .

کد خبر: ۹۴۵۲۸۷۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان در پیامی فرارسیدن اول شهریور ماه مصادف با روز پزشک را به تمامی پزشکان خدوم و ایثارگر استان همدان به ویژه بانوان پزشک تبریک گفت .
متن پیام به شرح زیر است .
بسمه تعالی
فرارسیدن اول شهریور ، زاد روز طبیب حاذق و نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای تقدیر و تکریم از تلاشهای ارزنده و فداکارانه پزشکان با اخلاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
بی تردید حضور جهادی پزشکان در صف اول جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس و نیز تلاش صادقانه و عاشقانه این عزیزان در پی شیوع بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست اطبائی که با روح بلند و توام با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم حفظ حیات و سلامت مردم شبانه روز در مراکز درمانی حماسه ای درخشان رقم زدند و عملی مقدس را جلوه گر شدند و در تاریخ برگ زرین دیگری را از رشادت و صلابت ترسیم و در این راه شهدای زیادی را تقدیم نمودند .
دفتر امور زنان و خانواده استانداری شایسته دانست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی و سلامت از فداکاری ، ایثار و اخلاص پزشکان ارجمند و حاذق که در این کسوت خطیر مانند فرشتگان نجات در خدمت جامعه هستند و همچنین کادر درمان ، جامعه پزشکی و به ویژه عزیزانی که در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش اساسی دارند تشکر و قدردانی نماید .

و من الله التوفیق
ستاری نوید
دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار