تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مهریز

به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و بسیجی شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۷۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و بسیجی شهرستان در سپاه ناحیه مهریز برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه، جانشین فرماندهی ناحیه، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد از زحمات ارزشمند این عزیزان در طول سال و همکاری در جهت پوشش و انعکاس اخبار بسیج و سپاه ناحیه مهریز در جامعه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این مراسم گفت: نقش اصلی در حوزه جهاد تبیین به عهده رسانه و خبرنگاران است و باید این قشر نقش خود را در جنگ ترکیبی و شناختی به بهترین وجه ایفا کند.
حجت الاسلام حسین کریمی لازمه جهاد تبیین را شناخت و بینش درست از مکتب و فرهنگ حسینی دانست و بیان داشت: خبرنگار نقش پل ارتباطی بین مسئولان و مردم را دارند و به همین خاطر جایگاه آن‌ها باید تقویت شود تا بهتر بتوانند حقایق و واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندهی سپاه ناحیه مهریز در ادامه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بایستی بر اساس واقعیات و شرایط خبر‌های درست را تهیه کنند و مطالبات بر حق مردم را منعکس کنند.
سرهنگ علی فاتحی ابرقویی بیان کرد: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
وی با بیان اینکه جای یک مجموعه خبری که همه اخبار شهرستان را پوشش دهد خالی است گفت: باید فعالبت خبرنگاران در فضای مجازی برای انعکاس اخبار شهرستان بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

فرهمند جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مهریز نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تعهد و تخصص باید مد نظر خبرنگاران باشد و با سلاح قلم و دوربین و با رعایت انصاف و گذشت اخبار را به گوش مردم برسانند و شفاف‌سازی و امیدآفرینی را در جامعه انعکاس دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار