خبرهای داغ:

طرح شهید سلیمانی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد

طرح شهید سلیمانی در راستای شناسایی و رسیدگی به بیماران کرونایی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۰۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه محرم و قرارداشتن در فصل تابستان برنامه هایی به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره فعاليت بسیجیان در طرح شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی از آغاز شیوع کرونا در سطح محله اجرا و همچنان ادامه دارد. در قالب این طرح واکسیناسیون یک نفر، شناسایی سه فرد کرونایی، کمک و رسیدگی به 17 خانواده کرونایی و کمک مالی و تهیه دارو به دو بیمار به همت بسیجیان انجام گرفت.

او افزود: همچنین هرشب پیش از آغاز مراسم عزای حسینی کارگاه سواد رسانه‌ای با حضور علی اکبر مونسان کارشناس همراه با معرفی کتاب با محوریت امام‌ حسین (ع) در مسجد جمعه برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: مراسم عزاداری محرم هرشب در مسجد جمعه  با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت با استقبال پرشور مردم برپا می شود.

اسیری عنوان کرد: پخت ۲۸۰ پرس غذای گرم و اطعام عزاداران حسینی توسط اعضای حلقه شهید ابراهیم چتری و گروه جهادی شهید حسن خدامی پایگاه امام خامنه‌ای شهرستان سرخه از اقداماتی بود که در این دوره انجام گرفت.

او ادامه داد: در راستاسی سازمان دهی برنامه در حوزه جذب و آموزش جلسه ای با حضور مسئول تعلیم و تربیت و مسئول سرمایه ی انسانی جهت ارتقا و نظم بخشیدن به برنامه های پایگاه برگزار و در طی این جلسه اعضا نظارات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار