صدا‌و‌سیما مطالبات مردم را پیگیری می‌کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: صدا و سیما به دنبال اطلاع‌رسانی و نقد و بررسی و توسعه استان با هدف ایجاد چالش‌ها به نفع مردم است و باید برای ایجادروحیه و اعتماد به نفس در بین مردم تلاش اساسی مبنای کار باشد.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۲۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

صدا‌و‌سیما  مطالبات مردم را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، علی ملا احمدی با حضور در خانه مطبوعات و دیدار با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: خبرنگاران منشا رشد و مبانی ارزشی و توسعه استان هستند و هدف صدا و سیما نیز همین موضوع است که از ظرفیت‌های مختلف همچون فضای مجازی و رسانه‌ها برای انتقال پیام مهم با اهداف و نیازهای مردم و با هدف شاداب‌سازی و نشاط جامعه استفاده کند.

وی بیان کرد: فضای رسانه‌ای علیه ملت ایران اسلامی توسط دشمنان و توطئه‌کنندگان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است به طوری که در این مسیر بدون قید و محدودیت زمان به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند که بر علیه ملت‌های اسلامی است و به همین منظور وظیفه‌ای خطیر و حساس بر عهده ماست که نباید اجازه دهیم برضد ارزش‌های انقلاب اسلامی اخباری منتشر و ارائه شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: زحمات اهالی رسانه برای تحقق ارکان رسانه‌ای بسیار مهم و اساسی است و امیدواریم با همفکری و تعامل همه‌جانبه بتوانیم به اهداف مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم که در این زمینه تشکیلات صدا و سیما نیز در کنار اصحاب رسانه برای اهداف مقدس انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

ملااحمدی تصریح کرد: صدا و سیما به دنبال اطلاع‌رسانی و نقد و بررسی و توسعه استان با هدف ایجاد چالش‌ها به نفع مردم است و با توجه به این که معاندان نظام به دنبال تخریب و فضاسازی منفی در جامعه هستند صدا و سیما باید برای ایجاد روحیه و اعتماد به نفس در بین مردم تلاش کند تا مردم بتوانند به دولت و نظام اعتماد پایدار داشته باشند که این موضوع نیازمند تلاش‌های هوشمندانه و بدون تخریب و انتقاد عادلانه است.

وی اظهار کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌ها به دنبال حل مشکلات و کمک به توسعه استان هستند و اگر بتوانیم با همکاری و همفکری برای توسعه استان اقدام کنیم بی‌شک شاهد دستیابی به نتیجه‌های مثمرثمر خواهیم بود و در این مسیر اشکالات درون نظام نیز مطرح و برطرف می‌شود.

علی نورعلیپور رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل نیز در ادامه ضمن قول مساعد برای بیشتر و روزافزون کردن تعاملات و همکاری‌های خانه مطبوعات با صدا و سیما بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «هر کس و هر رسانه‌ای که عمدا و سهوا ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه کند خائن و خیانتکار است» که این نشان دهنده مسیر راه ماست و باید از انتشار اخبار سیاهی که سبب ناامیدی مردم می‌شود جلوگیری شود.

ارسال نظرات