انعقاد ۴ تفاهم نامه مجمع خیرین سلامت استان با خیرین/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ایفای نقش مجمع خیرین سلامت در همه عرصه ها تأکید کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مجمع خیرین سلامت در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به ایفای نقش این مجمع در همه عرصه ها تأکید نمود.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۶۴
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان روز چهارشنبه ۲۶ مرداد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن خیر مقدم به مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بر لزوم همکاری‌ها منطبق بر نیازهای دوسویه و خدمات قابل ارائه تاکید کرد.

وی گفت: یکی از مناطقی که در طرح فراگیر اورژانس کشور به آن توجه شده ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در دهستان زیلایی شهرستان مارگون بوده و بعد از اورژانس محور پاتاوه به دهدشت از اولویت‌های دانشگاه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضرورت گستره خدمات مجمع خیرین سلامت را علاوه بر حوزه های بهداشت و درمان در حوزه های آموزشی، دانشجویی ، فرهنگی ، تحقیقات و پژوهش خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که بزودی در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت نماید.

انعقاد ۴ تفاهم نامه مجمع خیرین سلامت استان با خیرین/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ایفای نقش مجمع خیرین در همه عرصه ها تأکید کرد

در ادامه نیز سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر مجمع خیرین سلامت کشور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خصوصاً با اداره کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت، همکاری و تعامل دو جانبه دارند.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شعبه ای از مجمع خیرین سلامت کشور با تأسی از اهداف و برنامه‌های جناب آقای دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و معاونین ایشان همچون گذشته سطح همکاری‌ها را در بخش‌های مختلف در قالب تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای سه جانبه (دانشگاه، خیرین، مجمع) ادامه خواهد داد.

جوکار ابراز داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴ تفاهم نامه پیرامون ساخت واحد‌های بهداشتی درمانی با خیرین منعقد نموده ایم که مبلغی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین گراشی و تهرانی تعهد شده است.

وی بیان کرد: در قالب تفاهم نامه های ذکر شده اعتبار لازم پیش بینی شده است و چنانچه زمین بدون معارض به فوریت در اختیار مجمع خیرین سلامت استان قرار گیرد احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در دهستان زیلایی اجرایی خواهد شد.

شایان ذکر است که دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس، ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را هم به عهده‌ دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار