کلینیک صنعت سیار در شهرستان دشتی با هدف رفع مشکلات واحد‌های تولیدی برپا شد

کلینیک صنعت سیار در شهرستان دشتی با هدف رفع مشکلات و توانمندسازی واحد‌های صنعتی در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال برپا شد و در قالب این طرح واحد‌های صنعتی به صورت رایگان عارضه یابی و پشتیبانی شدند.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۳۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کلینیک صنعت سیار در شهرستان دشتی با هدف رفع مشکلات و توانمندسازی واحد‌های صنعتی در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال برپا شد و در قالب این طرح واحد‌های صنعتی به صورت رایگان عارضه یابی و پشتیبانی شدند.

اجرای کلینیک صنعت سیار یکی از برنامه‌های حمایتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی از صنایع است که در طی برگزاری این برنامه در ناحیه صنعتی دشتی، از ۲ واحد صنعتی تولید برق و تولید فیلتر به منظور رفع موانع، بازدید به عمل آمد و تعدادی از واحدهای صنعتی نیز با مراجعه مستقیم به مشاوران از خدمات رایگان مشاوره‌ای برخوردار شدند.

حضور مشاوران و متخصصان صنعتی در کلینیک صنعت سبب شده با نگاهی علمی و همراه با تجربه‌ی مفید در حوزه‌های تخصصی، مسائل واحد‌های صنعتی عارضه یابی و راهکار‌های کارشناسی و عملیاتی برای برون رفت از مشکلات و نیز ارتقای تولید به صنایع ارائه شود.

کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی دشتی با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، بسیج حقوقدانان و بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و شرکت شهرک‌های صنعتی استان و تعدادی از ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات