تجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که سید علی پلاتوی پدر را تکرار کرد +( تصاویر)

آیین تجلیل اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر کنکوری استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد و یک تجلیل متفاوت نیز داشت.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۲۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این آئین با حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش و  محمد جمالی آرند معان اموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، سید علی محمد دانشی مشاور عالی استاندار، سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار، سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از خبرنگاران و نفرات برتر کنکور برگزار شد.

این مراسم یک خبرنگار غایب نیز داشت و او کسی نبود جز زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک. خبرنگاری که هم معلم و بود هم رابط بیان مشکلات مردم به مسئولان.

در این آیین تجلیل سید علی خواهش نیک فرزند مرحوم خواهش نیک برای لحظاتی حال و هوای این مراسم را دگرگون کرد و به یاد پدر گفت: در سال جاری روز خبرنگار با روز عاشورا مصادف شد، روز خبرنگار با شهادت و‌خون رقم خورده است یعنی شهادت شهید صارمی است.
وی بخشی از پلاتوی یکی از گزارش های مرحوم پدرش با موضوع حادثه عاشورا را تکرار کرد و افزود: پدرم خود را فدای صحفه روزگار کرد و امروز در اولین روز خبرنگار در محل کار و خانه از حضورش محروم بودیم، اما یاد و نامش در قلب ما جاری خواهد بود.

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از همسر و فرزند این خبرنگار فقید تجلیل شد.

تجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که علی پلاتوی پدر را تکرار کردتجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که علی پلاتوی پدر را تکرار کردتجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که علی پلاتوی پدر را تکرار کردتجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که علی پلاتوی پدر را تکرار کردتجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که علی پلاتوی پدر را تکرار کردتجلیل از خانواده خبرنگار فقید سیدحمدالله خواهش نیک/ روزی که علی پلاتوی پدر را تکرار کرد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار