فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چهارباغ؛

انعکاس صادقانه و کامل واقعیت ها از وظایف مهمی است که خبرنگاران برعهده دارند

فرمانده سپاه شهرستان چهارباغ در آئین بزرگداشت روز خبرنگار گفت: انعکاس صادقانه و کامل واقعیت ها از وظایف مهمی است که خبرنگاران برعهده دارند.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۶۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ حسین حسنیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چهارباغ، روز سه شنبه در آئین بزرگداشت روزخبرنگار در این ناحیه با بیان اینکه خبرنگاران نیکو سرشت و با صداقت همیشه در  انعکاس ارزش‌ها و هنجارهای جامعه پیش تاز بوده اند،  گفت: به وضوح شاهد هستیم که امروز رسانه های وابسته به استکبار، جنگ رسانه ای را تشدید کرده اند و با تحریف اخبار سعی دارند افکار عمومی را در مسیر خواسته های انحرافی و هدف دار خود هدایت کنند.

وی با تاکید ضرورت شناخت دشمنان و شیوه های  دشمنی آنان تصریح کرد: ما به وضوح می‌بینیم که دشمنان یک نوع جنگ شناختی علیه ملت ایران را در دستور کار قرار داده اند تا پیشر فت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را وارونه جلوه دهند و درحقیقت هدف آنان دستکاری در شناخت و ادراک مردم است.

وی از حضور فعال خبرنگاران در حوزه  خبررسانی و همکاری و همراهی همه مسئولان دستگاه های اجرایی با خبرنگاران و رسانه های گروهی برای مقابله با دسیسه های دشمنان و جلوگیری از تحریف واقعیت ها تشکر کرد.

فرمانده سپاه شهرستان چهارباغ  خاطرنشان کرد:  خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی به خصوص در زمینه ترویج آموزه‌های دینی بیش از پیش جامعه را یاری کنند.

حسین حسنیان اخلاق و رفتار خبرنگاران را امری درونی و مرتبط با ارزش‌های انسانی دانست و گفت: انعکاس صادقانه و کامل واقعیت ها از وظایف مهمی است که خبرنگاران برعهده دارند.

در ادامه این آئین، سید محمد رضا موسوی زاده،  مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره تبیین حقایق را مورد تاکید قرار داده اند گفت: همه مسئولان و اهالی قلم به ویژه خبرنگاران وظیفه دارند با جهاد تبیین و اطلاع رسانی به موقع و سریع، حرکات و اقدامات گمراه کننده دشمنان را خنثی کنند، زیرا تجربه نشان داده است حرکت و اقدام به موقع در مسیر تبیین، خنثی کننده اقدامات گمراه کننده دشمنان است.

وی از خبرنگاران حقیقت‌جو به عنوان پیش‌قراولان مطالبه نیازها و خواسته‌های مردم از مسئولان نام برد و افزود: خبرنگاران با نقدهای منصفانه،  دلسوزانه و مطرح کردن برخی ایرادها و مشکلات همواره در خدمت به جامعه و حرکت در مسیر رشد و پویایی کشور مشارکت فعال دارند.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان از انعکاس نقدها و مطالبات مردم توسط خبرنگاران صدیق استقبال می کنند، چراکه ایفای رسالت رسانه ها در این راستا حرکتی راهگشا در بستر جهاد تصمیم و اصلاح روند تصمیم‌گیری ها در حاکمیت است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار