مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ:

تربیت نسلی سالم و متدین بر عهده ی مادران می باشد

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی گفت: امروز تربیت نسلی سالم و متدین برای تعالی این دین،قرآن کریم و نظام اسلامی بر عهده ی مادران و زنان مومنه و صالحه می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۰۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به عظمت و نقش  "زنان" در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: زنان از ارکان مهم نظام سیاسی و فرهنگی جامعه به‌ شمار می‌ آیند. نگرش امام راحل(ره) به زن و نقش او در عرصه‌ های مختلف سیاسی و اجتماعی از شگفتی‌ های روزگار ماست.

وی ادامه داد: امام(ره) در عظمت مقام زن فرمودند:" زن نقش بزرگی در اجتماع دارد. زن مظهر تحقق آمال بشر است. زن پرورش‌ ده زنان و مردان ارجمند است. از دامن زن،‌ مرد به معراج می‌رود. دامن زن، محل تربیت بزرگ‌زنان و بزرگ‌مردان است.

حجت الاسلام شفیع خانی افزود: زنان شجاع و متعهد ایران اسلامی با مشارکت فعال و غرور آفرین خود در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس،‌ شایستگی‌ ها و قابلیت‌ های خود را نشان داده‌ اند و امام راحل (ره) با علم به فداکاری ها و خدمات بی‌ شائبه زنان مؤمن و متعهد، تعریفی در خور شأن و منزلت آنان ارائه فرمودند:" ثمرات ارزشمند حضور زنان ایران اسلامی در همه عرصه‌ ها،‌ از صفحات خواندنی تاریخ انقلاب اسلامی است که آیندگان در مورد آن قضاوت خواهند کرد."

وی با اشاره به اینکه امروز تربیت نسلی سالم و متدین برای تعالی این دین،قرآن کریم و نظام اسلامی بر عهده ی مادران و زنان مومنه و صالحه می باشد.

وی بیان کرد: امروز جامعه ما نیاز به نسلی دارد که در برابر ظلم سینه سپر بکند و مقابل دشمن ایستادگی کند.مقام معظم رهبری فرمودند:" بهترین معروف امروز تربیت نسل سالم و متدین است.امروز دشمن تمام قد در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته است ولی به برکت خون مقدس شهدای عزیز همه ی فتنه های آنان خنثی گردیده است و ما مدیون خانواده های شهداء هستیم مدیون مادرانی هستیم که فرزندانی را تربیت کردند که الگوی آنان سیدالشهداء(علیه السلام) بود و برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند. مادران شهداء این مادران با ایمان و عاشق امام حسین(علیه السلام) با حضرت فاطمه(سلام الله علیها) عهد بسته اند و فرزند عزیزشان را تقدیم این انقلاب و اسلام کردند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها