در دیدار مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن ایلام با مدیر کل صمت استان عنوان شد

قدردانی مدیر کل صمت استان ایلام از مجموعه سپاه و بسیج بابت ورود به عرصه مانع زدایی از صنایع

مدیر کل صمت استان ایلام با تشکر از همراهی های قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) در کمک به مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی گفت: قطعا از وقتی که قرارگاه به میدان کمک به احیا واحد ها ورود کرده آثار و برکات آن را بصورت ملموس شاهد هستیم و از این بابت از مجموعه سپاه و بسیج سپاسگزاریم.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۹۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در راستای تعاملات و هم افزایی جهت پیشبرد امور، جلسه ای تخصصی فی مابین مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت و مهندس رضایتی مسول طرح صنعت یار با  مدیر کل صمت استان ایلام و معاون امور صنایع برگزار شد.

مهندس محمدی در این جلسه با تبیین کامل تفاهم نامه نهضت احیا واحد های صنعتی معاون اول رییس جمهور و سازمان بسیج، آمادگی خود را جهت تسریع و کمک به حل مشکلات واحدها با استفاده از ظرفیت این تفاهم نامه شد.

مهندس محمد رحیمی مدیر کل صمت استان با تشکر از همراهی های قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) در کمک به مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی گفت: قطعا از وقتی که قرارگاه به میدان کمک به احیا واحد ها ورود کرده آثار و برکات آن را بصورت ملموس شاهد هستیم و از این بابت از مجموعه سپاه و بسیج سپاسگزاریم.

خاطر نشان میشود در ادامه این جلسه مسایل و مشکلات تعدادی از واحدها نیز بررسی و ساز و کارهای لازم جهت آنها در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات